Blogger Backgrounds

Monday, March 28, 2011

uppss! t'forget lak.. hee~


k0rang nak thu??
semalam an, ade n0 spe ntah dan2 je masuk line..

~0127473290~
nangka sesat! hahaha..
(spe yg b'minat, hamek laa no. nie.. ;) )

2 misscall..
aku text tnye spe, die wat dunn0..
aku p0wn call laa die..
bnyak kali gak laa bru angkat, huhu..
nampak sangat laa kau uh WANTED an..
aku kenal laa k0wt sampaikan nak angkat p0wn lelambat an..

hee~~
ni p'bualan ant aku & nangka sesat uh!

aku : hell0..
nangka sesat : hye..
aku : erm.. nk cri spe?? ni spe??
nangka sesat : (diam seribu bahasa..)

dan2 uh laa aku dengar suara dak2 laen.. kawan2 si nangka sesat ni laa k0wt an.. then aku tnye balik..

aku : hell0.. spe ni??
nangka sesat : ( ketawa ) haa.. hehe.. nak cakap dengan aiman.. ade tak??

tup2 c nangka sesat ni p0wn tanye laa kat dak2 blkg die uh..
(si A) weyh, nk ckp pe ni.. (si B) kau sebut je pape.. (si C) -mengiyakan..-

aku : aiman laa pulak.. cakap laa bt0l2, spe ni??
nangka sesat : bt0l laa nk cakap dengan aiman.. ade ke tak??
aku : dan2 laa aiman ag..
nangka sesat : eh, tak pyh marah2..
aku : hbs tnye el0k2, men2..
nangka sesat : rileks r..
aku : rileks ag.. bt0l2 blh tak??wa tnye el0k2, lu nk mcm2..
nangka sesat : jgn r marah.. mcm bgz pulak..

lex2 jek si nangka sesat ni ckp aku cmtu an.. aku hape ag..

aku : mmg aku bgz!! s0 what?? ( ahahahah! hamek kau balik! )
nangka sesat : ha' alah.. nk mant0l2 lak..
aku : ik0t ske aku r!

pap! mamp0s lak talian si pemanggil tadi..
hihihi..
nasib baek kau letak cepat..
klu tak for sure bertambah d0sa aku, maki2 0rg an..
hahaha..
bingit r tu, padan dengan batang hidung sndri l0r! spe sr0h kcu aku an..
hamek kau, hamek hamek hamek!!
ahahahahahaha..

n0tes :

buat si nangka sesat berkenaan..
i think i kn0w u wh0 u are..
macam nak maen api balik jek an, hoho..
hagak2 la weyh nk menipu p0wn..
ni dengan sayang2 aku skali, kau nk miscall2 an..
hahaha, kant0i sudeyh!
skali ag aku igtkan kau..
silap 0rg meyh nk maen api..
huu~~

~aku pantang 0rang maen2.. dapat thu spe, siap r.. huhu.. n0. aku ni hnye 0rg2 t'tentu je yg thu.. s0, watch0ut yaw!! hee~