Blogger Backgrounds

Monday, March 14, 2011

finnally!


mse utk aku melupakan segalanya..
itu yang terbaek..
penghinaan dia buat airmata aku menitis..
mesej dia pagi uh betul2 buat aku hilang arah seketika..
terima kasih atas penghinaan ni..
hate him m0rem0rem0re!
s0 much!
membenci dia lebih baek dari aku dendam..
n0pe!
aku bukan se0rang p'dendam..
memaafkan dia kali ni, tidak lagi..
mungkin dunia, akhirat..


aku akan igt segala kata2 kau..
3 mesej p'hinaan kau pagi uh kat inb0x aku..
aku rep msj kau utk yg t'akhir kali..


~its up t0 u f0r whatever u want t0 d0..~


aku mengalah kali ni & utk selamanya..
tapi bukan bermakna aku kalah pada kau..
kesabaran sse0rgt ade batasnya..
igt laaa..
d0a2 0rg yg d khianati, selalu terkabul..
aku harap 'd0a2' aku pd kau, Tuhan tak dengar..


n0tes :
thanks buat semua yang ade dgn aku..